18
10.19

Retail&Development Advisor – ексклюзивний брокер нового торгівельного центру у Житомирі

Загальна площа об’єкта складе 21 000 кв. м, а відкриття заплановане на березень 2020 року.

Вже наступного року портфель торгових центрів Житомира поповниться ще одним проектом. Як розповіли RAU в консалтинговій компанії Retail & Development Advisor – ексклюзивного брокера торгівельного центру – його загальна площа складе 21 000 кв. м, а якірними орендарями стануть будівельний гіпермаркет OLDI, який займе 9000 кв. м, і флагманський магазин однієї з провідних вітчизняних продуктових мереж Сільпо, який відкриється в новій для компанії концепції. FMCG-рітейлер підписав договір оренди 3000 кв. м.

Решта площі – понад 7000 кв. м – відведена під торгову галерею, що дозволить розмістити магазини відомих українських і міжнародних мереж різних сегментів, в тому числі, ще не представлених у місті. Також передбачена парковка на 230 машиномісць.

Згідно концепції упор в новому ТЦ буде зроблений на можливість сімейних покупок: тобто в одному центрі житомиряни зможуть купити все необхідне для будівництва, ремонту та домашнього затишку, придбати продукти та супутні товари на один або кілька днів, вибрати одяг й аксесуари, відправити або отримати посилки, відпочити в ресторані тощо.

Андрій Самойлов, заступник операційного директора компанії OLDI, яка виступає замовником будівництва і стане найбільшим якорем майбутнього комплексу, уточнив у коментарі RAU, що торговий центр буде розташований по вулиці Грушевського (орієнтовна адреса – Грушевського, 7). «Це центр міста зі зручною транспортною інфраструктурою – трамвай, тролейбус, 5-6 маршрутних таксі», – додає Андрій.

Таке розташування відразу дає суттєву перевагу ТЦ і дозволяє згенерувати стабільно високий трафік покупців. «Крім того, в даному районі проживає багато людей, і вже присутня розвинена інфраструктура – магазини, школа, стадіон, паркова зона, Спасо-Преображенський кафедральний собор, офісні центри. Недалеко знаходиться ринок Сінний, – деталізує Олександр Фіалка, партнер Retail & Development Advisor. – Завдяки цьому торговий центр відвідуватимуть всією сім’єю, оскільки він пропонує можливість легко та комфортно купити все необхідне для дому – від будматеріалів до одягу, продуктів і різних господарських дрібниць – а також приємно провести час в новому ТЦ і поїсти в різних кафе та ресторанах».

За оцінкою власника проекту, в зоні пішої доступності майбутнього ТЦ OLDI проживають 20 000 – 25 000 осіб. Крім того, об’єкт відвідуватимуть жителі прилеглих районів – Мальованка, Корбутівка, Крошня, Центр, Богунія, Хмільник, а також жителі передмість – Черняховського і Хмельницького напрямків.

На даному етапі торговий центр планується висотою в один-два поверхи: одноповерховий у зоні якірних орендарів, і двоповерховий – у зоні торгової галереї. Таким чином, кожен рітейлер зможе підібрати підходящу під свою концепцію площу, і облаштувати невеликий бутік або магазин розширеного формату.

Ключові оператори, які вже підтвердили свій інтерес до об’єкта – будівельний гіпермаркет OLDI та продуктовий супермаркет Сільпо, який відкриє перший в Житомирі магазин в новому форматі. Варто відзначити, що OLDI в майбутньому торговому центрі буде вже другим в Житомирі – перший працює на протилежній частині міста. А ось інших мережевих операторів сегмента DIY в обласному центрі поки немає, так що попит на товари даного сегмента серед споживачів стабільний і високий.

«Раніше багатьом житомирянам було незручно добиратися в наш гіпермаркет, розташований в іншому кінці міста, і щоб задовольнити наших клієнтів, ми вирішили відкрити ще один магазин в цьому обласному центрі, – пояснює Андрій Самойлов. – Крім того, новий ТЦ знаходиться в центрі міста, неподалік – безліч офісів, відділень банків, страхових компаній і так далі. Дана локація зручна тим, хто може заїхати в торговий центр відразу після роботи або в обідню перерву, і заощадити таким чином час».

Також топ-менеджер розповів, що загальна площа будівельного гіпермаркету складе 9000 кв. м, що в 1,5 рази менше вже працюючого в регіоні магазину. Це класичний формат DIY, але в порівнянні з вже наявним в Житомирі гіпермаркетом в ньому буде оптимізований асортимент загальнобудівельних матеріалів, вони будуть частково представлені в зразках, з можливістю оперативної доставки товару з великоформатного магазину. За рахунок цього планується збільшити площі під експонування оздоблювальних і декоративних матеріалів. Загальна кількість товарів – близько 50 000 найменувань.

Саме напрямок «Все для сім’ї» обрано в якості ключового для нового торгового центру. «Оскільки одним із основних якорів буде будівельно-господарський гіпермаркет, ми вирішили доповнити цей напрямок і створити центр, де вся сім’я з радістю проведе час разом: починаючи від покупки побутової техніки, меблів, drogerie, декору та інтер’єру, посуду, товарів імпульсного попиту, а також відвідавши дитячий простір (іграшки, товари для творчості, ігрова-зона), тапровівши час у сімейному ресторані або дитячому кафе», – конкретизує Андрій Самойлов.

Таким чином відвідувачі зможуть в одному місці купити все для будинку або квартири; а також зробити щоденні покупки в продуктовому супермаркеті та відпочити всією сім’єю.

«Мережа Сільпо вже не раз радувала споживачів різних куточків України незвичайними та креативними концепціями і форматами магазинів, – підкреслив Олександр Фіалка. – Як нам розповіли в Fozzy Group, яка розвиває бренди Сільпо, Фора, Thrash! та інші, в торговому центрі OLDI відкриється перший в Житомирі Сільпо нового формату – з розширеною площею, збільшеним асортиментом, в тому числі товарів групи «фреш», продукцією власних м’ясних, рибних і кулінарних цехів, товарами власного імпорту». Також в магазині можна буде придбати продукти місцевих виробників під брендом «Лавка традіцій», товари власних торгових марок мережі, замовити приготування піци та інших страв на мангалі або в тандирі.

Крім цього, в рамках проекту заплановано облаштування прилеглої території: ремонт та будівництво нових під’їзних шляхів і парковки, нове асфальтування, укладання тротуарної плитки, пішохідні зони, транспортну розмітку; озеленення прилеглої території – молоді дерева, клумби. Весь ТЦ і прилегла територія будуть добре освітлені.

Запланований термін введення в експлуатацію об’єкта – березень 2020 року. Після завершення всіх робіт і урочистого відкриття торгового центру у жителів Житомира з’явиться ще одне місце для якісного шопінгу, відпочинку та приємного проведення часу.

 

Оригінал за посиланням: https://rau.ua/novyni/novini-partneriv/oldi-silpo/