12
03.21

Маркети першої необхідності. Як магазини біля дому відбирають ринок у мережевих гігантів

 
Магазини біля дому відбирають ринок у мережевих гігантів. 
 
Як вважає Андрій Жук, партнер Retail&Development Advisor та голова правління Retail Association of Ukraine, бурхливий розвиток подібних маркетів особливо помітний у вітчизняних мегаполісах. Крім розташування поруч із житловими будинками і невеликої торгової площі — 50−100 кв. м, відмінна риса цього формату — скромний асортимент: приблизно 1,5−2,5 тис. SKU. “Тоді як у супермаркеті приблизно 5−7 тис. SKU, а в Ашані може бути до 40 тис.», — уточнює Жук. Відрізняються й ціни — як правило, вони трохи вищі, ніж у гіпермаркетах. Але покупці миряться з цим, якщо немає часу на ґрунтовну закупівлю провізії у великих торгових центрах.
 
«Із погляду підприємця ввести в бізнес такі торгові точки простіше — витрати невеликі: відкриття магазинчика може обійтися у середньому в $100 тис. І це з урахуванням оренди, ремонту, торгового обладнання та закупівлі товарів,- вважає Андрій.
Згідно з прогнозами Андрія Жука, в найближчі два-три роки буде спостерігатися сплеск відкриттів в даній перспективній ніші, перш за все у Львові, Харкові, Дніпрі, Одесі.
 
Джерело: nv.ua